[Forum] rod i rh 8.0 gtk 2.0

From: Torben Andersen <the.beauty@get2net.dk>
Date: Sun Jun 22 2003 - 12:54:03 CEST

Jeg forsøger, at kompilere nvclock, som gerne skal bruge gtk 2.0, men
der er tilsyneladende et gevaldigt rod i header filerne. Et eksempel: i
filen /usr/include/gdk/gdktypes.h includeres:

#include <glib.h>

men glib.h ligger ikke i /usr/include, men i
/usr/include/glib-2.0/glib.h, hvorfor compileren ikke kan finde den. Og
det er kun et eksempel :-(

Det skal siges, at jeg ikke er nogen erfaren kodemand og håber, at jeg
med en konfigurering kan få det hele til at virke. Findes der et eller
andet trick eller skal jeg for alvor igang med ln -s .....

På forhånd tak for hjælpen :-)

Torben