Re: SV: [Forum] Dynamisk allokering i C

From: Henrik Brix Andersen <brix@gimp.org>
Date: Sat Jun 14 2003 - 13:49:03 CEST

Hej,

On Sat, 2003-06-14 at 13:41, Sofie Lykke Sørensen wrote:
> Tak for det meget hurtige svar. Og jo tak, det hjalp på forståelsen. Nu
> er jeg med på, hvad forskellen er. Men den manual,hvor ligger den?

På ethvert *NIX system kan du i en terminal bruge kommandoen "man" -
denne søger i de på systemet installerede manualsider. Disse omfatter
udover systemkommandoer også C-funktioner og lignende.

For at se manualsiden om for kommandoen "man" skal du skrive "man man".

For at se manualsiden for funktionen calloc () skal du skrive "man
calloc".

Du kan også finde unix manualsiderne mange steder online. Se f.eks.
http://www.rt.com/man/calloc.3.html

Mvh
./Brix

--