Re: [Forum] Lyd, igen

From: Henning C. Nielsen <barran_nospam_@barran.dk>
Date: Wed Jun 11 2003 - 16:57:05 CEST

On 11/06-03 14.59, Dieter Britz wrote:

> Jeg kendte ikke til det. Jeg bemærker, at det er designet for
> Suze; vil det også virke for Red Hat 9? Inden jeg downloader og
> giver mig i kast med uforståelige valg, vil jeg i hvert fald sikre
> mig, at jeg kan bruge det.

Så vidt jeg ved kan det bruges på alle unix-systemer eller i hvert fald alle linux
distributioner.
Jeg kører Gentoo Linux og her virker det fint. Der findes vist også en redhat rpm til
alsa et sted. Hvor ved jeg ikke. Prøv at kigge på redhats servere eller rpmfind.net.

--
Henning C. Nielsen aka barran
Homepage: http://www.daimi.au.dk/~barran/