[Forum] X på Windoze (Re: [Forum] Kalender på Linux med Windows-klient)

From: Esben Nielsen <simlo@phys.au.dk>
Date: Tue Jun 10 2003 - 15:09:04 CEST

Jeg bruger Cygwin + XFree86. Det virker fortrinligt bortset fra
cut'n'paste, som jeg ikke har fået til at virke. Derudover køre den i
eet stort vindue - Linux desktoppen sees som eet stort vindue på Windoze
som med PC-Anywhere eller VNC.
Jeg har lavet en batfil saa jeg blot skal trykke paa en ikon på min
desktop for at åbne min Linux desktop og komme igang med arbejdet.

Hvis man derimod vil have sine Linux programmer i hvert sit vindue
sammenblandet med sine andre vinduer skal man dog bruge kommercielle X'er
som X-Win32. Her virker copy'n'paste også men, jeg kan ikke finde ud af at
sætte min keyboard mapping ordentligt op (backspace virker ikke.)

Kermit: Hvor oldnordisk!!

Esben