[Forum] Lyd, igen

From: Dieter Britz <db@chem.au.dk>
Date: Tue Jun 10 2003 - 13:59:15 CEST

Jeg har før skrevet til Forum om mit lydproblem. Sagen er, at
jeg har et nyinstalleret RH 9 system på en partition, WIndows
2000 på den anden. Under WIndows kan jeg godt spille musikCD's,
men under Linux giver de ingen lyd fra sig, selv om det program,
der afspiller CD's, er tydeilgt i gang og går og tror, at der er lyd.
Programmet tæller tiden.

Det bedste bud jeg fik her var, at der mangler et kabel mellem
CD-drevet og lydkortet. Men nu har jeg erfaret, at det kabel er
der, og er monteret, så det er ikke forklaringen. Det efterlader
kun den mulighed, at det er et softwareproblem, en eller anden
instilling (?). Hvad er der for sådanne instillinger, jeg kunne
prøve at pille ved?

--
Dieter Britz           http://www.chem.au.dk/~db