Re: [Forum] Mail Header

From: svend erik venstrup <0068062m001@mail1.stofanet.dk>
Date: Wed Jun 04 2003 - 14:30:39 CEST

Jens Rohde wrote:

>On Wed, 2003-06-04 at 12:43, svend erik venstrup wrote:
>
>Hej Svend Erik

>Nu ved jeg ikke hvilket email-program du anvender, men de fleste har
>mulighed for at vise "full headers" på en email, eller evt. "email
>source". Dette skulle gerne afsløre headeren.

Det gør det også, hos mig: "Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US;
rv:1.2.1) Gecko/20030225"

" View --> Headers --> All " viser hele headeren, men der kan ikke
kopieres fra den, eller jeg kunne ikke.

Dette løste problemet:

I mozilla trykker du CTRL-u så kan du se hele headeren og kopiere den
hvis du vil. Haederen bliver bliver lagt ud i et separat vindue, og kan
kopires derfra.

--
Hilsen / Regards svendev
(-;>/