[Forum] Re: Musik CDs

From: Hans Jørgen Fihl <h.j.fihl@privat.dk>
Date: Thu May 22 2003 - 19:22:26 CEST

Du har jo prøvet at stille volumen, i div. mixer.
Men har du et audiokabel, fra dit cdrom drev til dit lydkort ???
Windows bruger din cpu til at spille en musik cd med, dvs. læser din cd via
ide bussen. Mens RH bruger cdrom drevet som en afspiller, og kører lyden via
audiokablet, derved belastes din cpu ikke. Men der er heller ingen lyd, hvis
det lille kabel ikke er monteret.
Håber dette kan hjælpe dig.

Med venlig hilsen
Hans Jørgen