Re: [Forum] Musik CDs

From: Martin Moller Pedersen <tusk@daimi.au.dk>
Date: Thu May 22 2003 - 13:39:47 CEST

-> Jeg har lige installeret Linux RH9 i en partition, hvor WIndows
-> er i den anden. Der kan jeg godt spille musik-CD'er, men under Linux
-> kan jeg ikke. Når jeg tester for lyd, får jeg rigtigt nok testlyden.
-> Når jeg prøver at spille en CD, kommer der det lille vindue, og
-> tidtælleren løber som om CD'en spiller (det gør den også), bare
-> ingen lyd. Hvad kan være årsagen, hvad skal jeg gøre?
->

Er der et kabel fra cd-afspilleren til lydkortet ?

Windows snyder nemlig og derfor godt i nogle tilfaelde afspille
lyden uden det kabel (men det lyder saa ikke helt saa godt).

Mvh
Martin