Re: [Forum] Musik CDs

From: Claus Ladekjær Wilson <clw@get2net.dk>
Date: Wed May 21 2003 - 23:43:42 CEST

Der er forskellige indstillinger på mixeren, og test-lyden kan du ikke bruge
til at teste cd-lyden med. Er det master, der er stillet højt eller alle
knapperne? Prøv evt. at stille alle faner op og prøv at afspille cd-er igen.
Jeg bruger aumix som grafisk mixer, men alle programmer kan jo bruges. På min
mixer har jeg følgende
Vol-bass-trebl-pcm-spkr-line-mic-cd-igain-line1-phoneln-video. Optageknappen
er sat til mic, line-pcm er på 100%, vol-cd 97%
Håber det hjælper dig at høre om lidt detaljer fra et velkørende system.

--
Hilsen / Greetings
Claus Ladekjær Wilson