[Forum] samba public share

From: Thomas Korsgaard <thomas@iceware.dk>
Date: Thu May 08 2003 - 20:58:08 CEST

Jeg ved jeg vil lave noget der ikke er særligt smart i forhold til sikkerhed. Men jeg vil gerne have et helt public share. En mappe hvor man både kan læse og skrive i som gæst. Det vil sige man skal ikke være oprettet i smbpasswd eller lignende.

mener jeg lavede noget engang hvor jeg redirectede alle ikke kendte brugere af systemet til en fælles gæstekonto, men kan ikke huske hvordan.

Er der nogen der har et lille eksempel på hvordan dette kan gøres.

--
Venlig Hilsen
Thomas Korsgaard