[Forum] gpg / pgp signing

From: Bjarke Freund-Hansen <rk@rocekiller.dk>
Date: Sun May 04 2003 - 09:46:34 CEST

Hej alle i aalug'er.

Jeg sad forleden dag og ledte efter keysigning parties i omegenen, og
fandt en tråd om et party i januar, hvilket jo er lidt sent nu. ;( Jeg
faldt også over debians side over udviklere der tilbyder gpg signing
(http://nm.debian.org/gpg_offer.php.) Findes der nogle ligene sider, for
den almene befolkning? Ellers vil jeg gerne være med til at starte en,
hvis der er andre der er med på ideen? Jeg er også med på at arrengere
et keysigning party i aarhus, eller sågar i grenaa hvis det har
interesse?

Jeg underskrivere også gerne gpg/pgp nøgler nårsomhelst (næsten) i
grenaa, (mod selvfølig at få underskrevet min.) Bare send en mail hvis
du er interesseret, så aftaler vi et sted og tidspunkt.

--
Bjarke Freund-Hansen <rk@rocekiller.dk>