[Forum] valg af wireless udstyr

From: Søren Boll Overgaard <dev-null@bombadil.tolkien.dk>
Date: Sun Apr 06 2003 - 19:06:00 CEST

Hep

Jeg er på jagt efter et IEEE 802.11 PCMCIA-kort (wireless) der vil
fungere nogenlunde stabilt under nyere Linux-kerner[1]. Kan nogen yde
lidt input til hvilke kort jeg bør kigge nærmere på?

[1] Det forlyder at D-Links DWL-650 skulle fungere ret godt, men
desværre syntes det ikke længere at blive solgt.

PFT.

--
Søren O.                                            ,''`.
                                                   : :' :