[Forum] spil og default.cfg

From: Torben Andersen <the.beauty@get2net.dk>
Date: Mon Mar 17 2003 - 21:43:44 CET

Jeg har store problemer med at få wine/winex til at virke. Jeg kan
sagtens installere spil, men så snart jeg forsøger at starte et spil,
kommer der en besked om, at filen "default.cfg" ikke kan åbnes. Jeg har
forsøgt at søge på nettet, og der var enkelte med samme erfaringer og
nogle havde angivet løsninger med glx modulets headerfiles eller links,
men intet hjælper :-(

Jeg har forsøgt flere versioner af wine og winex 3.0pre1. Det kører på
RH 8.0 med NVIDIA kort (og drivere) på RH's std. kerne. Håber på hjælp....

På forhånd tak for hjælpen

Torben