Re: [Forum] no route to host

From: Svend Erik Venstrup <venstrup@mail1.stofanet.dk>
Date: Sat Mar 15 2003 - 22:31:29 CET

Claus Ladekjær Wilson wrote:

> Lyder meget rimeligt! Hvordan gør jeg?

Linux Mandrake! Jeg ved det ikke, men mon der ikke er
noget grafiskværktøj ligesom der er i RH6.1.

Forekommer det altid. Spurgt på en anden måde,
kan du få kontakt til stofa. Det ser det ud til. Hvis ikke mail-headeren
snyder bruget du "KMail/1.4.3" så der er din gataway til stofa altså sat.

Så vidt jeg kan læse af: (når jeg laver noget java rmi-programmering).
Forekommer fejlen når du foretager test af noget programering,
og der er jeg altså på bar bund, spørg på programeringslisten, der
er sikkert bedre muligheder.

--
Hilsen svendev
(-;>/