Re: [Forum] no init found!

From: Henrik Brix Andersen <brix@gimp.org>
Date: Sun Mar 09 2003 - 11:06:39 CET

On Sun, 2003-03-09 at 11:58, Claus Ladekjær Wilson wrote:
> Det er selvfølgelig et ordentligt minus, at den har ødelagt sig selv så
> grundigt.

Ødelagt sig selv? Tvivlsomt - der er nok én eller anden, der har pillet
ved den ;)

> Jeg har nu sat en mandrake 9 op på en anden partition, men jeg kan egentlig
> bedre lide mandrake 8.2. Så jeg håber stadig, den kan reddes uden at blot
> lave en ny installation.

Hvis den er helt vendt rundt på skjoldet, så foreslår jeg du tager en
backup af /etc og /home - og installerer på ny. Herefter kan du så
kopiere de relevante filer fra /etc ind igen... At begynde at reparere
en GNU/Linux installation uden at have det store kendskab til det ender
normalt ikke godt.

Mvh
./Brix

--