[Forum] kernel trash

From: Claus Ladekjær Wilson <clw@get2net.dk>
Date: Thu Mar 06 2003 - 22:13:08 CET

Så skete det igen (det sker sjældent), at computeren ikke lukker ned
automatisk. Men den spyttede indholdet af forskellige registre ud på skærmen
og standsede der. Jeg er ikke klar over, hvor de skærmdumps er, for det kunne
egentlig være interessant nok at vide, hvad der gik galt. Men vigtigst af
alt: Hvorfor skete det? Ikke at det gør noget, men det støder min
samvittighed, når verdens bedste styresystem slår knuder på sig selv. Vi ved
alle, at linux er ufatteligt stabilt, men altså ikke 100%. Jeg kunne også
spørge på en anden måde, hvor stabilt er linux egentlig? Interessant var
også, at systemet kørte fint hele tiden: Det lukkede blot ikke ordentligt ned.

--
Hilsen / Greetings
Claus Ladekjær Wilson