[Forum] problemer med bootmenu i mandrake 9.0

From: Thomas Winterberg <thomaswinterberg@hotmail.com>
Date: Sat Mar 01 2003 - 00:08:11 CET

Jeg er ny i Linux. Jeg håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig. Hver
gang jeg booter mandrake 9.0 stater den op i bestemt person og i Gnome. Jeg
vil gerne have muligheden for at have en menu hvor jeg kan vælge hvilke
person der skal logge sig på systemet og muligheden for at vælge imellem
gnome, kde og andre. Jeg har prøvet at ændre instillinger i Mandrake Control
Center, prøvet drakconf (i console vinduet) uden held. Ligemeget hvad jeg
gør stater systemt automatisk en bestem bruger hver gang Linux bootes.

Hilsen

Thomas W

Hold kontakten med dine venner med MSN Messenger http://messenger.msn.dk