[Forum] browsere

From: Lars Erik SÝrensen <lars_erik_soerensen@get2net.dk>
Date: Sat Feb 15 2003 - 19:35:00 CET

Hej.

Jeg er utilfreds med den måde min kommunes hjemmeside, www.rosenholm.dk
fungerer på.

Da vi i kommunalbestyrelsen på onsdag skal til at beslutte
"indsatsområder" ville jeg være glad hvis der var nogen der kunne
fortælle mig, om det er rigtigt, at lige gyldig hvilken Linuxbaseret
browser man anvender, vil hjemmesiden ikke kunne fungere.

Hvis det derudover kan præciseres hvorfor vil jeg blive ekstra glad.

Endelig vil jeg sp√łrge om der er nogen der har forstand p√• om der vil
være problemer med Linuxbrowsere og digital signatur.

Hilsen
Lars Erik S√łrensen