Re: [Forum] Sv: [Forum] Sv: [Forum] Workstation In Textmode Linux - nördeprojekt

From: Thomas Sørensen <thomassoerens@wanadoo.dk>
Date: Mon Feb 10 2003 - 23:51:40 CET

Din mail var bare så untxtmode så vi måtte svare :-)
Anyway Jeg kan ikke så godt med MS derfor en verbar hammer.
værken mig ekler min kæreste er sure.
Den var bare sådan lidt skæg i forhold til det der bler spurgt om.
Ealers så er det mig der har misforstået noget.
Men ok jeg er kun et menneske.

mmvh/Thoma&Susanne
ps hav en god dag