[Forum] Sv: [Forum] Sv: [Forum] Workstation In Textmode Linux - nördeprojekt

From: Helge Christiansen <karin_helge@privat.dk>
Date: Mon Feb 10 2003 - 22:56:48 CET

Hej
Det var ikke fordi jeg på nogen måde agtede at fornærme
nogen blinde eller andre for den sags skyld, det fremgik
ikke på nogen måde at forslagsstilleren var blind, er det
tilfældet undskylder jeg.
Det er dog en kendsgerning at der stadig findes folk som
foragter alt hvad der ikke foregår i et textmodul, det skal
man ha' lov til men at få folk til at springe på Linux bølgen
det kræver nu grafisk miljø
Hvorfor du blander hammer og Windows sammen forstår
jeg ikke

MVH
Helge