Re: [Forum] Device driver adresser

From: Jan Andersen <jandersen@stofanet.dk>
Date: Mon Feb 10 2003 - 22:31:51 CET

Hej Esben!

Vel enten i "/etc/conf.modules" (hvis en sådan findes i den
linux-distribution du kører på systemet) eller som argument i
bootloaderen (hvordan og om det er muligt afhænger af bootloaderen).

Hvad er det for et arm-board du har? Jeg har selv et fra et firma der
hedder Intrinsyc, et SA1110 system.

Mvh
Jan Andersen