[Forum] Device driver adresser

From: Esben Nielsen <simlo@phys.au.dk>
Date: Mon Feb 10 2003 - 13:48:01 CET

Jeg burde egentligt vide dette men afligevel g├Şr jeg det ikke:
Hvordan angiver man egentligt IO-adresser or IRQ for device drivere, som
er compileret ind i kernen?

Jeg er ved at s├Žtte 2.5.59 kernen p├ąmit STRONGARM board. I tidligere
kerner var irq&ioaddr h├ądt-kodet ind i device driveren for diverse ARM
maskiner, og det gjorde jeg saa ogsaa for mit board. Men alt det er rydet
ud i 2.5.59... Kender I til nogen bedre maade?

Forel├Şbit laver jeg det som et modul og loader fra kommando linien.

Esben