[Forum] optagelser af foredrag? plus lidt oftopic info om blinde og linux

From: Thomas Sørensen <thomassoerens@wanadoo.dk>
Date: Sat Feb 08 2003 - 05:22:48 CET

Hejsa
Jeg hedder Thomas er 24 år og blindfødt.
Nogle af jer kender mig måske under navnet starix.
Jeg har lige set lidt på jeres kalender.
Det er jo nogle gode ting i har på kortet.
Men optager i aldrig i ogg?
Til daglig bruger jeg knoppix/debian min pige som også er blind
bruger ligeledes knoppix.
Man kan jo kun sige at linux ligestiller blinde med seende.
Jeg er medlem i sslug og der bruger vi en del ogg.
Jeg skal gerne redigere det hvis nogen gidder optage

/Thomas

--
Blinde kan godt bruge linux med logtext og brailelite
http://blind.linux.dk/