Re: [Forum] Swap

From: Esben Nielsen <simlo@phys.au.dk>
Date: Fri Jan 31 2003 - 17:53:16 CET

Du har sgu' ret!
Jeg lavede lige et lille python program, der slugte en masse ram, og så
brugte den ganske rigtigt swap!

Det er dog ikke det jeg har erfaring for. Normalt oplever jeg at Linux
swapper ud selvom den har ram nok og foretrækker at bruge ram som disk
cache istedet. Det er så og sige "på forkant med udviklingen" (dejligt
mode udtryk!).

Er der nogle parametre jeg har stillet anderledes en normalt mons tro?

Esben