Re: [Forum] GIMP Dansk tekst

From: Claus Ladekjær Wilson <clw@get2net.dk>
Date: Thu Jan 30 2003 - 00:29:21 CET

Hej!
Det er en større historie at få danske tekster ind i gimp i en distribution,
som ikke klarer ærterne for een. Det skulle vist nok hjælpe, hvis man
installerer Gnome-brugerfladen. Havde for nyligt et problem, som jeg ikke
kunne løse: At få Lindows 3 til at snakke dansk med gimp, evolution mv. Det
var en fyr fra Odense, der løste det problem. Og problemløsningen var ret
omfattende. KØrer selv Mandrake 8.2 og frem, der HAR løst problemerne. Prøv
evt. at se, om der kommer noget ud af at installere GNOME.
vh. claus

--
Hilsen / Greetings
Claus Ladekjær Wilson