Re: [Forum] GIMP Dansk tekst

From: Henrik Brix Andersen <brix@gimp.org>
Date: Tue Jan 28 2003 - 21:43:00 CET

On Tue, 2003-01-28 at 21:30, Svend Erik Venstrup wrote:
> Desværre er der en fejlmeddelse fra gimp jeg attacher den,
> den er kopieret, denne gang

Hmmm... ikke videre 'pænt' at attache filer på en mailingliste - i hvert
fald ikke filer, man lige så godt kunne have inkluderet i selve
E-mailen.

> debian-at-ibm:~# LC_MESSAGES=da_DK gimp
>
> Gimp-WARNING **: bad translation for menupath: <Image>/Script-Fu/Alpha to Logo/Gradient
> Bevel...
>
> Gimp-WARNING **: bad translation for menupath: <Image>/Script-Fu/Alpha to Logo/Bovination...
>
> Gimp-WARNING **: bad translation for menupath: <Image>/Script-Fu/Alpha to Logo/Cool Metal...
>
> Gimp-WARNING **: bad translation for menupath: <Image>/Script-Fu/Alpha to Logo/Particle
> Trace...
>
> Gimp-WARNING **: bad translation for menupath: <Image>/Script-Fu/Alpha to Logo/Comic Book...
> [...]

Det skal du ikke tage dig synderligt af - det skyldes bare at en stribe
oversættelser er markeret som værende dårlige (disse er faktisk slet
ikke oversat).

Mvh
./Brix

--
Henrik Brix Andersen <brix@gimp.org>
"The gap between theory and practice is wider in practice than in