[Forum] server

From: <helgec@tiscali.dk>
Date: Wed Jan 22 2003 - 15:31:05 CET

Først tak for svarene. Og inden vi går videre
er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg
ændrer min brugerprofil ved aalug, jeg er reg.
i aalug som helgec@worldonline.dk men efter jeg
har fået ADSL ved TDC kan jeg kun bruge min gamle
adresse ved aalug via webmail og det er lidt bøvlet
og så til svarene fra jer
Min Router er en alm lavpris Router (TRENDnet)

Klaus Kolle
Jeg kender godt E-smith men skal jeg ikke forstå
sit svar som om du anbefaler mig at sætte en Computer
op som router og således at den samtidig skal være
FTP-server??