Re: [Forum] Apache

From: Mads Toftum <mads@toftum.dk>
Date: Tue Jan 14 2003 - 22:54:40 CET

On Tue, Jan 14, 2003 at 09:07:39PM +0100, Kasper Kamp Simonsen wrote:
> Hejsa...
>
> Efter jeg har skiftet ip og hostname på min linuxbox svare apache ikke
> længere hvis jeg kommer fra det eksterne interface, nogen som har en ide?
>
> Jeg får ingen fejl i /var/log/apache/error.log der er heller ikke noget
> i /var/log/messages.

check følgende directives i httpd.conf - ServerName, Listen, NameVirtualHost
og VirtualHost. Er der nogen af dem der har den gamle ip eller et navn
der resolver til den gamle ip? Prøv iøvrigt også kommandoen `httpd -S` som
vil fortælle hvilke virtualhosts apache har defineret og hvor den mener
den skal gøre det. Sidst men ikke mindst - som root
`netstat -anp|grep LISTEN` - hvilke interfaces lyttes der på.

vh

Mads Toftum

--
`Darn it, who spiked my coffee with water?!' - lwall