Re: [Forum] gtk og dansk

From: Claus Ladekjær Wilson <vfk@wanadoo.dk>
Date: Sun Jan 05 2003 - 18:46:52 CET

er der en debian pakke ved navn <dansk> eller lignende, jeg kan bruge?
For maskinen kører ellers fint dansk og Gnome-Kontrolpanel er også dansk
et langt stykke henad vejen.
Dvs. dansk i X11-terminaler, og KDE, men ikke i konsollerne.
Det ville da være dejligt med en nem løsning, så hvis jeg kan installere
en debian-pakke, gør jeg det.
Ellers har jeg kopieret de relevante .mo-filer over på Lindows
Venligst Claus