Sv: [Forum] Siemens Mobile 360

From: Mads Mammen <mm@cf3d.dk>
Date: Thu Jan 02 2003 - 12:51:30 CET

Hej Henrik

Lige en 360 har jeg ikke Linux kørende på, men jeg har Linux kørende på en 750, som så vidt jeg husker stort set er den samme maskine - eller er det helt galt ?. Jeg mindes at forskellen er mht. garfik kort - hvilket iøvrigt gav mig nogte problemer. Det en en 300 Mhz pentium maskine, med oprindelig 6Gb disk, men 2" ibm diske går også fint i den - tiltrods for hvad Siemens selv siger.

Hvis 750'eren minder om din 360, så må du skrive tilbage.

Hilsen, Mads