Re: [Forum] Hastighed i Windows efter Linux install

From: Jens Christian Østergaard Andersen <jensc.andersen@get2net.dk>
Date: Thu Dec 19 2002 - 21:38:10 CET

Hej igen.

Jeg har løst problemet, selv om jeg stadig syntes at det er mærkeligt. I
Win2k kunne jeg vælge at sige at disken med Linux, som i øvrigt er den
samme disk der sidder som den har gjort de sidste 3 år med bl.a. Redhat
7.1, er disablet i hardware profilen. Efter jeg gjorde dettte, booter
og virker Windows som det gjorde før jeg lagde Mandrake på.
Så jeg er glad igen :-)

--
Med venlig hilsen
Jens Christian Ø. Andersen