[Forum] udf - filformat og Login og Backup

From: Claus Ladekjær Wilson <clw@get2net.dk>
Date: Wed Dec 18 2002 - 12:58:13 CET

1)
Det er lykkedes mig at få mplayer op at køre med grafik og alt muligt. Når
jeg mounter dvd'en med mount -t udf kan jeg spille dvd-film. Er det så muligt
altid at mounte dvd'en eller cdrommen med udf-formatet, eller er det en
dårlig idé?
2)
Er det muligt at logge ind på konsol 1 fx. med een eller anden kommando på
konsollen, så jeg altid har konsol 1 klar, mens jeg er i X? (Jeg bruger altid
konsollen til at kompilere med, da det går væsentligt hurtigere).
3)
En lille nem kommando til at sikkerhedskopiere data fra harddisk til RW-cdrom
- er der nogen der har en kommando parat?

--
Hilsen / Greetings
Claus Ladekjær Wilson