Re: [Forum] CVS problemer

From: Henrik Brix Andersen <brix@gimp.org>
Date: Tue Dec 17 2002 - 17:05:47 CET

On Mon, 2002-12-16 at 14:47, Henrik Brix Andersen wrote:
> Hvis jeg SSH'er til en anden server og foretager samme CVS updataringer
> derfra, er hastigheden i top, men fra min egen maskine tager det
> _ekstremt_ lang tid.

Hvilke porte skal være åbne i min firewall (iptables) for at kunne køre
en CVS-klient (pserver og ssh)?

Har jeg ret i, at CVS altid kun åbner én forbindelse til serveren? Eller
kan man få klienten til at køre flere threads?

Mvh
./Brix

--
Henrik Brix Andersen <brix@gimp.org>
"The gap between theory and practice is wider in practice than in