[Forum] Hastighed i Windows efter Linux install

From: Jens Christian Østergaard Andersen <jensc.andersen@get2net.dk>
Date: Mon Dec 16 2002 - 18:34:26 CET

Hej

Jeg har netop installeret Mandrake 9.0 på min maskine, hvor den skal
køre i dualboot med en Win2k. Linuxen er installeret på en separat
fysisk harddisk. Dette har jeg gjort mange gange før med RedHat 6.x og
7.x, uden problemer. Men denne gang er der noget galt. Windows er blevet
ca. 3 gange så lang tid om at starte op efter jeg har lagt Linux ind.
Når man skal have listet sinde drev og filer, så tager der ulideligt
længe inden der sker noget.
Er der nogen der har et godt råd? Kan det være fordi jeg for førstegang
har installeret Linux på Ext3 filsystemet i stedet for Ext2?
Hvis jeg ikke får det løst, må jeg smide en gammel Redhat på igen, da
jeg desværre skal bruge Windows til mit arbejde.

--
Med venlig hilsen
Jens Christian Ø. Andersen