[Forum] Re: CVS problemer

From: <lovechild@foolclan.com>
Date: Mon Dec 16 2002 - 14:59:09 CET

Jeg har det samme problem på stofanet, KDE CVS serveren kan jeg fint
kontakte, men det kan snildt tage en nat at hente KDElibs CVS.... på en 1
MBit linie... vi snakker her om mindre end et par megs ved cvs updating...

Det lader til at være en periodisk fejl, og bevis på at CVS lugter af fisk

 - David