[Forum] CVS problemer

From: Henrik Brix Andersen <brix@gimp.org>
Date: Mon Dec 16 2002 - 14:47:32 CET

Hej,

Jeg sidder på Bolignet-Aarhus' netværk (kollegienetværk) og har nogle
problemer med overførselshastigheder via CVS.

Hvis jeg SSH'er til en anden server og foretager samme CVS updataringer
derfra, er hastigheden i top, men fra min egen maskine tager det
_ekstremt_ lang tid.

Problemet er, jeg ved ikke hvordan jeg skal debugge dette - hvor skal
jeg starte? Jeg har prøvet med en 'cvs -t update' og det ser rigtigt nok
ud - det går bare for langsomt.

Nogen der har et clue?

Mvh
./Brix

--
Henrik Brix Andersen <brix@gimp.org>
"The gap between theory and practice is wider in practice than in