Re: [Forum] Debian 3.0 stable Xserver

From: Svend Erik Venstrup <venstrup@mail1.stofanet.dk>
Date: Tue Dec 10 2002 - 02:33:52 CET

Frederik Dannemare wrote:

> [cut]

> Korrekt. Men jeg ved ærlig talt ikke, hvori prolemet reelt består. Det er
> som bekendt meget nemmere at fejlsøge, hvis man selv sidder ved tastaturet.
>
> Hvordan opfører X sig i grunden, hvis du udkommenterer *alt*, hvad der har
> med din mus at gøre i XF86Config-4. Så skulle du gerne komme videre end:

Det som hjalp var den gammelkendte metode "RTFM", i en readme
fra Matrox stod der noget om netop dette problem.

Problemet var i al sin enkelthed, at der var medleveret et install.sh der
son default installerede den nyeste version, hvis der skulde installeres
til en aeldre version, skulde dette gores manuelt. Det stod i et af de
nederste afsnit,
det fik jeg altsaa ikke laest i forste omgang.

--
Hilsen svend
(-;>/