Re: [Forum] Debian 3.0 stable Xserver

From: Frederik Dannemare <frederik@dannemare.dk>
Date: Mon Dec 09 2002 - 18:02:01 CET

Svend Erik Venstrup wrote:
> [...]
[cut]

> Hvis ovenstaaaaende er rigtigt. Maa det vaere dit maal at fastslaa at
> musen er korekt forbundet?

Korrekt. Men jeg ved ærlig talt ikke, hvori prolemet reelt består. Det er
som bekendt meget nemmere at fejlsøge, hvis man selv sidder ved tastaturet.

Hvordan opfører X sig i grunden, hvis du udkommenterer *alt*, hvad der har
med din mus at gøre i XF86Config-4. Så skulle du gerne komme videre end:
(II) Loading /usr/X11R6/lib/modules/input/mouse_drv.o
(II) Module mouse: vendor="The XFree86 Project"
        compiled for 4.1.0.1, module version = 1.0.0
(EE) No drivers available.

Du kan alternativt prøve at bruge /dev/gpmdata som device i din
XF86Config-4. Ved ikke om det vil fungere. Jeg ingen erfaring med det selv.

/frederik