Re: [Forum] mplayer og dvd

From: Henrik Brix Andersen <brix@gimp.org>
Date: Thu Dec 05 2002 - 16:34:32 CET

On Thu, 2002-12-05 at 17:29, Claus Ladekjær Wilson wrote:
> Tak for det, det virker fint.
> Der er et par ting, som kunne være rare at få styr på:
> Lyd/billede synkroniserer ikke ordentligt. og
> Hvordan kan jeg navigere rundt på dvd'en? Det er ikke lykkedes mig at finde
> starten af filmen endnu.
> Jeg bruger kommandoen
> mplayer -dvd <nummer>

Har du prøvet at kompilere mplayer med --enable-gui og køre kommandoen
'gmplayer' i stedet for 'mplayer'? Så får du et pænt GUI interface med
menuer und alles.

Problemerne med lyd/billede sync kan jeg desværre ikke hjælpe med - har
du prøvet at opdatere til den seneste CVS udgave af mplayer?

Mvh
./Brix

--
Henrik Brix Andersen <brix@gimp.org>
"In addition to these ample facilities, there exists a powerful