[Forum] kan udføre binære filer

From: Claus Ladekjær Wilson <clw@get2net.dk>
Date: Thu Dec 05 2002 - 00:17:48 CET

Hej alle!
Jeg har fået løst mit problem og videregiver lige lidt info. Muligvis opstod
problemet fordi jeg kører reiserfs. Men alt efter rækkefølgen af parametrene
i /etc/fstab sørgede mount-kommandoen for at mine partitioner var noexec -
selv om det ikke var specificeret i fstab'en. Dette kunne man se ved at køre
kommandoen cat /proc/mounts. Pyh, det var rart at få overstået, det problem!

--
Hilsen / Greetings
Claus Ladekjær Wilson