Re: [Forum] Debian dpkg problem

From: Internetsnedkeren <gunner@internetsnedkeren.dk>
Date: Mon Nov 25 2002 - 23:20:33 CET

On Monday 25 November 2002 16:32, you wrote:
> Jeg har tidligere smugkikket i " man apt-get linje 185-224 ", for at faa
> fastslaaet hvad
> "-f" laver.  Jeg laeser det saaledes at -f udforer apt-get uden at tage
> hensyn til afhaenigheder,
> men kun for at rette fejl, i den aktuelle korsel.  Hvis jeg tager fejl vil
> jeg gerne korigeres??
>
> Jeg har provet det et par gange, og ikke bagefter kundet finde, nogle tegn
> paa folgevirkninger.
Får du også noget lignende før du går i gang med det :

0 packages upgraded, 0 newly installed, 1176 to remove and 1 not upgraded.
10 packages not fully installed or removed.
Need to get 0B of archives. After unpacking 1526MB will be freed.
You are about to do something potentially harmful
To continue type in the phrase 'Yes, do as I say!'

Det virker lidt voldsomt på mig??
mvh Gunner