Re: [Forum] Sortering af mail

From: Martin Moller Pedersen <tusk@daimi.au.dk>
Date: Sun Nov 24 2002 - 13:12:17 CET

[Charset ISO-8859-1 unsupported, filtering to ASCII...]
-> Hej,
-> Jeg har brug for at sortere en masse _gamle_ mails. Jeg gik igang med at
-> bruge procmail til det, men procmail kan tilsyneladende kun tage een mail
-> ad gangen - ikke en hel mailbox. Er der nogle der enten ved, hvordan man
-> kan hakke s_dant en mailbox op i enkelte mails, man s_ kan give til
-> procmail, f_ procmail til at l_se en hel mail-box eller evt. pege p_ et
-> andet program, der kan g_re arbejdet for mig?
->
-> Esben
->

Hej Esben
  Jo, man kan koere procmail paa en masse email paa engang og det staar
i procmail faq'en.

http://www.sektorn.mooo.com/era/procmail/mini-faq.html#split

Mvh
Martin