Re: [Forum] kan ikke eksekvere binære filer

From: Claus Ladekjær Wilson <clw@get2net.dk>
Date: Sat Nov 23 2002 - 23:55:56 CET

Tak for dit svar!
 Jeg skal lige gøre opmærksom på, at det ikke har noget med cdbakeoven at
gøre. Det er ALT, der ikke kan køre. Hvorfor kde-programmerne så kan køre,
ved jeg ikke. Men at køre det som root hjælper ikke. Jeg kan ikke kompilere,
jeg kan ikke konfigurere, Men hvis jeg skriver
sh configure
virker det. Derimod virker ./configure ikke. Den giver permission denied
(også som root). Og root kan heller ikke køre den færdige fil.
cdbakeoven har iøvrigt permission-koderne -rwxr-xr-x claus root, så der
skulle jo nok være tilladelse til at køre filerne.
Hvorfor virker det, når jeg skriver sh configure?
Venligst Claus

--
Hilsen / Greetings
Claus Ladekjær Wilson