Re: [Forum] dvd

From: Henrik Brix Andersen <brix@gimp.org>
Date: Sat Nov 23 2002 - 18:40:04 CET

On Fri, 2002-11-22 at 10:36, Claus Ladekjær Wilson wrote:
> Jeg har installeret dvd- og d5d-modulet for længe siden, men uden rigtig at
> kunne bruge det til noget. Et kig på dvd-skiverne viser, at der er to
> formater. Men jeg har kun haft begrænset held med det ene. Er der andre, der
> har været mere heldige?

Nu har jeg ikke selv et DVD-drev, men jeg bruger MPlayer
(http://www.mplayerhq.hu) til al videoafspilning. Jeg hører, at den også
er god til DVD afspilning...

Personligt kører jeg nyeste CVS version; det er det fede ved MPlayer:
CVS kompilerer altid uden fejl. Det kan varmt anbefales...

Mvh
./Brix

--
Henrik Brix Andersen <brix@gimp.org>
"In addition to these ample facilities, there exists a powerful