[Forum] Re: [Forum] Re: [Forum] Re: [Forum] adgang til linuxmaskinen fra en windows maskine i netværk

From: Jens Rohde <jens@rohde.dk>
Date: Thu Nov 21 2002 - 14:28:19 CET

Esben Nielsen wrote:

> Hvor stabil er stabil? Min XWin32 på arbejdet 1) render tør for hukommelse
> med mange vinduer - især konqueror sluger og 2) crasher en gang om ugen
> ca. Er Winaxe bedre? Den ser i hvert fald ud til at være billigere...

Tjah - godt spørgsmål. Jeg har ikke oplevet problemer med min. Jeg
bruger den nogen gange til at lave X-login på maskinen, og kører nogen
gange med mine vinduer seamless. Men jeg har ikke på noget tidspunkt
oplevet noget. Jeg lukker dog mine X-sessions hver dag, da jeg skal have
den bærbare med hjem.

/Jens