[Forum] Re: [Forum] Re: [Forum] adgang til linuxmaskinen fra en windows maskine i netværk

From: Jens Rohde <jens@rohde.dk>
Date: Thu Nov 21 2002 - 08:24:49 CET

Esben Nielsen wrote:

Hej

> Jeg kan også anbefale at installere Cygwin. Herunder kan du installere
> XFree86 (følger måske med Cygwin, måske ikke), så du også kan bruge de
> grafiske applikationer fra Linux og ikke kun tekstbaserede som med ssh,
> på din PC skærm, uden at skulle flytte dig.

Eller hvis det må koste lidt håndører, så kan Winaxe anbefales. Den
koster (så vidt jeg husker) omkring kr. 700,- og det er en rigtig
udemærket X-server. Den kan køre X-apps seamless eller som en decideret
X-session i et stort vindue, evt. fullscreen.

Og den er klippestabil...

For mere info, check http://www.winaxe.com/

/Jens