Re: [Forum] Kernel patch

From: Henrik Brix Andersen <brix@gimp.org>
Date: Tue Nov 19 2002 - 18:56:25 CET

On Tue, 2002-11-19 at 18:53, Kasper Kamp Simonsen wrote:
> at jeg får en stak filer i et dir som hedder /usr/src/kernel-patches, hvad
> går jeg nu?

Nu kender jeg ikke lige noget til hvad debians pakke indeholder, men
hvilket format er filerne under /usr/src/kernel-patches i? Prøv evt. at
medsende outputtet fra ls i det pågældende dir.

Mvh
./Brix

--
Henrik Brix Andersen <brix@gimp.org>
"In addition to these ample facilities, there exists a powerful