Re: [Forum] danskoversættelser

From: Frederik Dannemare <frederik@dannemare.dk>
Date: Tue Nov 12 2002 - 17:44:43 CET

Jens Rohde skrev:

> Lave noget? - vi vil bare have lov til at brokke os vil vi ;)

jow jow, men det kan jo måske også føre til noget godt (hvis vi da lige
vender det fra at være decideret brok til konstruktiv kritik :) )

jeg mener virkeligt, at der er brug for flere meninger på mailinglisten,
da det er mit indtryk, at de danske oversættelser p.t. styres af alt for
få personer.

Det vil være sundt at få input fra mange, mange flere personer, når der
skal træffes beslutninger omkring konkrete ordvalg (indstik vs modul vs
plugin) osv.

> Sorry, har vist læst for meget usenet i dag :)

det sker for os alle indimellem :)

/frederik