Re: [Forum] danskoversættelser

From: Svend Erik Venstrup <venstrup@mail1.stofanet.dk>
Date: Tue Nov 12 2002 - 13:28:28 CET

Frederik Dannemare wrote:

> Hejsa,
>
> nogle af jer, der også er trætte af at se mærkelige danske oversættelser i OSS?
>
> Jovist, mange af os bruger det ikke selv, men jeg hader - hver gang jeg/vi
> præsenterer nye brugere (som ofte gerne have dansk sprog) for Linux - at man
> forvirres af (eller griner over) de mange mærkværdige oversættelser
> (cookie=infokage, plugin=indstik/modul, browser=netsøger, chat
> client=sludreklient, random seed=tilfældighedsfrø, etc).

Har du lappet din dørvogter i dag, så tjæneren kan komme gennem døren med al det
gratis øl, som hænger sammen med open source, aldrig tidligere i mit liv har jeg
haft
proplemer med free beer, ej heller med punkterede dørvogtere. Det virker som et
fint
initativ. Foreningen er meget åben, der skal bruges password til deres
mailingslister.

--
Hilsen svend
(-;>/