[Forum] danskoversættelser

From: Frederik Dannemare <frederik@dannemare.dk>
Date: Tue Nov 12 2002 - 10:42:55 CET

Hejsa,

nogle af jer, der også er trætte af at se mærkelige danske oversættelser i OSS?

Jovist, mange af os bruger det ikke selv, men jeg hader - hver gang jeg/vi
præsenterer nye brugere (som ofte gerne have dansk sprog) for Linux - at man
  forvirres af (eller griner over) de mange mærkværdige oversættelser
(cookie=infokage, plugin=indstik/modul, browser=netsøger, chat
client=sludreklient, random seed=tilfældighedsfrø, etc).